Spotify otrdien paziņoja, ka 3. ceturkšņa peļņas normas ierobežoja lēnā reklāmu izaugsme. Uzņēmuma akcijas pēc tirgus slēgšanas kritās par vairāk nekā 5%.
Spotify akciju cena trešdien pieauga par aptuveni 6%, kad uzņēmums prezentācijā investoriem paziņoja, ka pārdošanas ieņēmumi no podkāstiem pērn bija 215 milj. dolāru, un uzņēmums saskata izaugsmes iespējas.
Spotify izpilddirektors Daniels Eks (Daniel Ek) pērn pārdevis uzņēmuma akcijas par vairākiem simtiem miljonu dolāru, atsaucoties uz Amerikas Savienoto Valstu Vērtspapīru un biržu komisijas (SEC) datiem, vēsta zviedru izdevums Dagens Industri.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.