Toyota šogad varētu saražot vairāk automašīnu nekā plānots
Toyota Motor šodien paziņoja, ka 2023. gadā uzņēmums varētu saražot 10.6 milj. transportlīdzekļu, vienlaikus brīdinot par lejupvērstu risku, ko varētu radīt tādas problēmas kā detaļu piegādes trūkums un Covid-19.
Automašīnu gigants norādīja, ka saskata aptuveni 10% samazinājumu no šī bāzes ražošanas apjoma — vērtība, kas nebija oficiāls ražošanas mērķis šim kalendārajam gadam — saistībā ar tādiem riskiem kā mikroshēmu piegādes trūkums vai Covid-19 izplatība.
Toyota Motor pasaules ražošanas apjoms novembrī sasniedza rekordu. Tas ir daļēji pateicoties spēcīgajam pieprasījumam, lai gan uzņēmums brīdināja par neskaidrām nākotnes perspektīvām.
Globālais automašīnu ražošanas tirgus jau vairākus mēnešus ir apgrūtināts piegādes ķēžu un loģistikas problēmu dēļ. Nu ir skaidrs, ka investoriem un automašīnu pircējiem, kuri cer, ka situācija drīz uzlabosies, nāksies vēl kādu laiku uzgaidīt, secina izdevums Barron’s.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.