ASV spēļu uzņēmums priecājas par panākumiem Krievijā
Ņujorkas biržā kotētais ASV spēļu ražotājs Roblox Corporation saskata panākumus Krievijā, neskatoties uz to, ka pēc Krievijas spēku iebrukuma Ukrainā valsti pametuši daudzi citi spēļu industrijas pārstāvji, vēsta Bloomberg.
Roblox Krievijā ir 2 milj. aktīvo dienas lietotāju. Krievija ir Roblox ceturtais lielākais tirgus aiz ASV, Brazīlijas un Filipīnām. Uzņēmumam ASV ir vidēji 11 milj. ikdienas aktīvo lietotāju.
Ķīnas tehnoloģiju gigants Tencent ir paziņojis par sadarbību ar Francijas spēļu giganta Ubisoft dibinātājiem un ieguldīs 300 milj. dolāru viņu mātes uzņēmumā.
Tā kā Rietumos ir atcelta lielākā daļa pandēmijas ierobežojumu, daži pandēmijas uzplaukuma uzņēmumi saskaras ar problēmām. Zoom, Uber, Amazon ir tikai neliela daļa no tehnoloģiju uzņēmumiem, kuru darbību mainīja pandēmija. Kā tiem klājas šobrīd?
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.