Elektrobusu ražotājs Proterra ir investoru redzeslokā
Elektrobusu ražotājs Proterra investoru uzmanības lokā nonāca ar elektromobiļu ražotāju bumu biržās pērn. Šobrīd bums lielā mērā ir pieklusis. Tomēr vai Proterra varētu būt tas uzņēmums, kas ilgtermiņā paliks investoru acīs?
Pērnā gada augustā Amerikas Savienoto Valstu (ASV) prezidents Džo Baidens (Joe Biden) parakstīja rīkojumu, saskaņā ar kuru pusei no 2030. gadā pārdotajiem jaunajiem spēkratiem jābūt darbināmiem ar elektrību. Elektromobiļu kategorijā par autobusiem gan nav daudz runāts, taču ASV un Eiropā arvien vairāk pilsētas autobusu jau tiek pārveidoti par tādiem, kas darbojas ar akumulatoriem vai tādiem, kuros tiek izmantotas ūdeņraža degvielas šūnas.
Autoražotājs Tesla ir parakstījis līgumus 5 mljrd. dolāru vērtībā, lai iegādātos akumulatoriem nepieciešamos materiālus no Indonēzijas niķeļa rafinētājiem, vēsta CNBC Indonesia.
Šveices bankas UBS komanda, komentējot Ferrari stratēģiskos plānus, norādījusi, ka šī uzņēmuma biznesa modelis ir spēcīgāks nekā jebkad agrāk, ziņo MT Newswires.
ELMO tālvadības elektromobilis nokārtoja Transporta pārvaldes braukšanas eksāmenu pilsētas satiksmē un saņēma oficiālu apstiprinājumu. Tas nozīmē, ka uzņēmums turpmāk var piedāvāt pakalpojumus ar šo tālvadības transportlīdzekli.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.