Elektrobusu ražotājs Proterra ir investoru redzeslokā
Elektrobusu ražotājs Proterra investoru uzmanības lokā nonāca ar elektromobiļu ražotāju bumu biržās pērn. Šobrīd bums lielā mērā ir pieklusis. Tomēr vai Proterra varētu būt tas uzņēmums, kas ilgtermiņā paliks investoru acīs?
Pērnā gada augustā Amerikas Savienoto Valstu (ASV) prezidents Džo Baidens (Joe Biden) parakstīja rīkojumu, saskaņā ar kuru pusei no 2030. gadā pārdotajiem jaunajiem spēkratiem jābūt darbināmiem ar elektrību. Elektromobiļu kategorijā par autobusiem gan nav daudz runāts, taču ASV un Eiropā arvien vairāk pilsētas autobusu jau tiek pārveidoti par tādiem, kas darbojas ar akumulatoriem vai tādiem, kuros tiek izmantotas ūdeņraža degvielas šūnas.
Autoražotājs Tesla ir parakstījis līgumus 5 mljrd. dolāru vērtībā, lai iegādātos akumulatoriem nepieciešamos materiālus no Indonēzijas niķeļa rafinētājiem, vēsta CNBC Indonesia.
Šveices bankas UBS komanda, komentējot Ferrari stratēģiskos plānus, norādījusi, ka šī uzņēmuma biznesa modelis ir spēcīgāks nekā jebkad agrāk, ziņo MT Newswires.
ELMO tālvadības elektromobilis nokārtoja Transporta pārvaldes braukšanas eksāmenu pilsētas satiksmē un saņēma oficiālu apstiprinājumu. Tas nozīmē, ka uzņēmums turpmāk var piedāvāt pakalpojumus ar šo tālvadības transportlīdzekli.
Vietējie Baltijas biržas uzņēmumi arvien vairāk piesaista uzmanību no tādiem privātajiem investoriem, kas meklē stabilas un pievilcīgas investīciju iespējas. Viens no šādiem piemēriem ir Artea Banka (ROE1L) — viens no Nasdaq Baltijas biržas līderiem un viena no trim publiski kotētajām bankām reģionā. Līdz šī gada maijam banka bija pazīstama kā Šiaulių Bankas, taču šobrīd tā darbojas ar jaunu identitāti un skaidru stratēģiju. Šogad Artea piedalās arī Latvijas Investoru Kluba festivālā.