ASV mazumtirdzniecības apjoms jūlijā saglabājās nemainīgs
Amerikas Savienoto Valstu mazumtirdzniecības statistika par jūliju liecina, ka pārdošanas apjomi nav pieauguši, jo benzīna cenu kritums samazināja automobiļu degvielas pārdošanas apjomu.
Jūlijā mazumtirdzniecības apjomi bija jūnija līmenī, kad Reuters aptaujātie analītiķi gaidīja vidējo pieaugumu par 0.1%. Tajā pašā laikā prognozes svārstījās no 0.3% samazinājuma līdz 0.9% pieaugumam. Pārdošanas apjoms pieauga par 10.3%, salīdzinot ar pagājušo gadu, ziņo Reuters.
Target trešdien ziņoja par 90% ceturkšņa peļņas kritumu, uzņēmums nesasniedza arī pārdošanas prognozes, jo inflācijas skartie klienti ierobežoja savus izdevumus patēriņa precēm, neskatoties uz lielākām atlaidēm.
Standard & Poor's 500 un Nasdaq otrdien noslēdzās ar kritumu, savukārt Dow Jones indekss uzrādīja pieaugumu. Akcijas lielā mērā noturēja mazumtirgotāji un plaša patēriņa preču ražotāji, ko atbalstīja Walmart un Home Depot, kas uzrādīja labus rezultātus, ziņo Reuters.
Walmart vakar paaugstināja peļņas prognozi šim gadam pēc tam, kad mazumtirgotājs tikai pirms mēneša krasi samazināja prognozes. Turklāt kompānijas 2. ceturkšņa rezultāti pārsniedza gaidīto, vēsta Reuters.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.