Volkswagen plāno sadalīt vairākas automašīnu detaļas un rūpnīcas starp dažādiem zīmoliem, lai atvieglotu ražošanu, intervijā ziņu aģentūrai Bloomberg ziņoja MT Newswires.
Volkswagen jaunais ražošanas vadītājs Tomass Šēfers (Thomas Schäfer) intervijā ziņu aģentūrai Bloomberg sacīja, ka uzņēmums, pateicoties jaunajai ražošanas efektivitātes programmai, plāno sasniegt 20% peļņas pieaugumu. Plānā iekļauti Volkswagen, Seat un Škoda zīmoli, kas kopā veido 80% no kopējā Volkswagen koncerna pārdoto transportlīdzekļu apjoma. Viena no plānotajām izmaiņām ietver Volkswagen Passat sedana ražošanas pārcelšanu no Vācijas, un modeļa Škoda Superb ražošanu no Čehijas uz Slovākiju.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Tiek prognozēts, ka automašīnu ražošana tuvāko divu gadu laikā Eiropā samazināsies par 9% izejvielu pieejamības problēmu dēļ.
Pasaulē otrais lielākais autoražotājs gatavojas Porsche autobūves nodaļas IPO. Tas būtu lielākais IPO Vācijā daudzu gadu laikā.
Amerikas Savienoto Valstu elektrisko automašīnu ražotājs Tesla slēdz vienu biroju Kalifornijā, līdz ar to darbu zaudēs 200 darbinieki.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.