Vakar PepsiCo otro reizi paaugstināja pārdošanas prognozes, pamatojot to ar joprojām labu uzkodu un bezalkoholisko dzērienu pieprasījumu par spīti paaugstinātām cenām, ziņo Reuters.

- Foto: SeongJoon Cho/Bloomberg
2. ceturksnī, kas beidzās 11. jūnijā, PepsiCo ziņoja par ieņēmumiem 20.23 mljrd. dolāru apmērā, kas pārsniedz analītiķu prognozēto 19.51 mljrd. dolāru, liecina IBES prognozes dati. PepsiCo pārdošanas ieņēmumi gada griezumā pieauga par 5.2%, kas bija mazāk nekā organiskā izaugsme, jo šā gada pirmajā pusē tika pārdots Tropicana sulu bizness. Saskaņā ar PepsiCo paziņojumu presei, uzņēmuma organiskā apgrozījuma pieaugums 2. ceturksnī bija 13%.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Coca-Cola un PepsiCo ceturtdien brīdināja, ka straujš izmaksu kāpums radīs spiedienu uz uzņēmumu peļņu šogad. Tomēr lielā pieprasījuma un augstā cenu kāpuma dēļ ceturtā ceturkšņa rezultāti bija labāki, nekā gaidīts, vēsta Reuters.
Aptuveni 300 uzņēmumu sarakstam vakar pievienoti vēl vairāki ietekmīgi lieli uzņēmumi. McDonald's, Coca-Cola, Unilever un Starbucks paziņojuši par lēmumu pamest Krievijas tirgu, raksta BBC.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.