General Motors (GM) pārdošanas apjoms 2. ceturksnī palielinājās par 18.8%, salīdzinot ar vājajiem rezultātiem pirms gada, kad autoražotājs cīnījās ar piegādes ķēdes problēmām.
Detroitas autoražotājs trešdien ziņoja, ka no aprīļa līdz jūnijam pārdoti 691 978 jauni transportlīdzekļi. Pērn šajā periodā pārdots 582 401 transportlīdzeklis. Tas ir arī secīgs pieaugums, salīdzinot ar GM 1. ceturkšņa pārdošanas apjomu, kad tas bija nedaudz virs 600 000.
Tesla svētdien paziņoja, ka 2. ceturksnī ir piegādāts rekordliels transportlīdzekļu skaits, pārsniedzot tirgus aplēses, jo cenu samazinājumi un ASV federālais atbalsts palīdzēja padarīt elektriskos transportlīdzekļus pieejamākus.
General Motors (GM) ceturtdien paziņoja, ka apvieno spēkus ar Tesla, lai izmantotu elektrisko transportlīdzekļu ražotāja Supercharger Network - 480 voltu līdzstrāvas ātrās uzlādes tehnoloģiju.
General Motors (GM) ierindojās 2. vietā aiz Tesla elektrisko automašīnu (EV) pārdošanā ASV, apsteidzot Ford, pateicoties spēcīgajiem Chevrolet Bolt pārdošanas apjomiem 1. ceturksnī, ziņo Yahoo Finance.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.