Meta iepriekšējā ilgtermiņa stratēģija bija balstīta uz metaversu, taču šobrīd tehnoloģiju gigants, šķiet, saskaras ar pamatīgu identitātes krīzi.

- Foto: AFP via Getty Images
Ceturtdien Meta izpilddirektors Marks Zakerbergs (Mark Zuckerberg) atklāja jaunu lietotni, lai konkurētu ar Twitter. Lietotne būtībā ir vienkāršota Twitter versija, kas ir vairāk saskaņota ar tērzēšanas plūsmu. Ideālā scenārijā šī lietotne palīdzēs Meta izmantot sociālās mijiedarbības uzvedības maiņu, kā arī izmantot to, ka liela daļa Twitter lietotāju nav apmierināti ar īpašnieku maiņu un meklē citas tērzēšanas iespējas, vēsta Barron's.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Facebook mātes uzņēmums Meta saņēma rekordlielu naudas sodu 1.2 mljrd. eiro apmērā par Eiropas Savienības (ES) privātuma noteikumu pārkāpumu.
Meta Platforms trešdien uzsāka pēdējo atlaišanas kārtu, kuras ietvaros no darba uzņēmumā tika atbrīvoti teju 500 darbinieki, vēsta Reuters.
Meta Platforms akcijas ceturtdien pagarināja savu uzvaras sēriju, pieaugot par teju 14% pēc tam, kad uzņēmums paziņoja, ka koncentrējas uz mākslīgo intelektu un izmaksu samazināšanu. Šīs ziņas uzmundrināja investorus, kuru entuziasms jau ir palīdzējis sociālo mediju lielvarai 2023. gadā gandrīz dubultot vērtību.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.