MADARA Cosmetics sasniedz visu laiku augstāko gada pirmā ceturkšņa apgrozījumu
Uzņēmuma MADARA Cosmetics konsolidētais (neauditētais) apgrozījums 2023. gada pirmajā ceturksnī bija 5.29 milj. eiro, kas ir 10% pieaugums, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2022. gadā, un ir visu laiku augstākais pirmā ceturkšņa apgrozījums līdz šim.
Pēc ģeogrāfiskā sadalījuma, 2023. gada 1. ceturksnī apgrozījums Eiropas Savienības valstīs (izņemot Latviju) palielinājies par 19%, un apgrozījums ārpus Eiropas Savienības pieaudzis par 6%. Savukārt Latvijā apgrozījums ir krities par 11%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn. Būtisks apgrozījuma pieaugums no eksporta ir likumsakarīgs, jo 2023. gadam izvirzījām skaidrus stratēģiskos fokusus jaunu B2C klientu piesaistē un sadarbību veidošanā ar jauniem B2B klientiem. Kā arī tiešās izplatīšanas pārņemšana pērn divās Eiropas Savienības valstīs – Zviedrijā un Dānijā – veicināja gaidāmās ilgtermiņa atdeves pirmos rezultātus ar vērā ņemamu apgrozījuma pieaugumu ES valstīs.
MADARA Cosmetics informēja Nasdaq, ka saskaņā ar 2018.gada 22.maija akcionāru sapulces pieņemtajiem lēmumiem tika apstiprināta uzņēmuma personāla opciju izlaišana un ar to saistītā pamatkapitāla palielināšana ar nosacījumu.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.