Ford vakar investoriem un analītiķiem sniedza ieskatu par to, kā uzņēmums reorganizēs savas biznesa vienības un ziņos par finanšu rezultātiem.
Uzņēmums, kas nodēvēts par "no jauna izgudroto" Ford, informēja, ka ziņos par rezultātiem, izmantojot Ford Blue (gāze, hibrīdi), Ford Model E (elektriskie) un Ford Pro (produkti un pakalpojumi) biznesa segmentus, nevis reģionālos tirgus, kā iepriekš.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Ford trīs gadu laikā Eiropā likvidēs 3800 darbavietas, pamatojot to ar izmaksu pieaugumu un nepieciešamību izveidot vienkāršāku struktūru, raksta CNBC.
ASV autoražotāja Ford ceturkšņa rezultāti atpalika no prognozēm. Pēc izpilddirektora teiktā, pietrūka 2 mljrd. dolāru.
Saskaņā ar Bloomberg datiem, Ford, kas ir samazinājis 3000 darbavietas ASV, varētu likvidēt arī 3200 darbavietas Eiropas vienībās, galvenokārt Vācijā.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.