BMW pērn 2 reizes palielināja EV pārdošanas apjomu
BMW zīmols 2022. gadā piegādāja 2.1 milj. automašīnu, kas ir par 5.1% mazāk nekā iepriekšējā gadā, taču joprojām saglabāja pirmo vietu globālajā premium segmentā, šodien paziņoja uzņēmums.
BMW grupa piegādāja 2.4 milj. automašīnu, kas ir par 4.8% mazāk nekā pērn. Grupa spēja vairāk nekā divas reizes palielināt elektrisko transportlīdzekļu pārdošanas apjomu - līdz 215 755 vienībām.
Rolls-Royce šodien ziņoja par rekordlieliem pārdošanas apjomiem pagājušajā gadā, neskatoties uz to, ka ražotāja luksusa automašīnu vidējā cena bija aptuveni 534 tūkst dolāru.
Šodien Tesla 2. reizi samazināja automašīnu cenas Ķīnā mazāk nekā 3 mēnešu laikā, veicinot cenu karu laikā, kad pasaules lielākā auto tirgus pieprasījuma perspektīvas pasliktinās.
Toyota Motor pasaules ražošanas apjoms novembrī sasniedza rekordu. Tas ir daļēji pateicoties spēcīgajam pieprasījumam, lai gan uzņēmums brīdināja par neskaidrām nākotnes perspektīvām.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.