Lai gan pandēmija filmu industriju un kino biznesu skārusi gandrīz divus gadus, 2021. gadā kinoteātri spēja peļņu no biļešu pārdošanas vairāk nekā divkāršot, salīdzinot ar 2020. gadu, vēsta CNBC.

- Marvel supervaroņu filmas bija kase grāvēji Ziemeļamerikā
- Foto: AFP/Scanpix
Amerikas Savienotajās Valstīs un Kanādā kinoteātri pagājušajā gadā no biļešu pārdošanas nopelnīja 4,58 miljardus dolāru. Vairāk nekā ceturtdaļu peļņas, 1,17 miljardi USD, veidoja Disney filmas. Savukārt Disney panākumus galvenokārt veidoja trīs Marvel Universe filmas "Šanči un leģenda par desmit gredzeniem", "Melnā atraitne" un "Mūžīgie".
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Japānas uzņēmums Sony šī gada pavasarī plāno izveidot meitasuzņēmumu ienākšanai elektromobiļu tirgū. Uzņēmums vēlas izmantot savas priekšrocības izklaides un sensoru jomā, kam ir liela nozīme nākamās paaudzes mobilitātē, ziņo CNBC.
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.