Tūrisma kompānija Novaturas šodien paziņoja oktobra rezultātus, saskaņā ar kuriem kompānijas apgrozījums bija gandrīz 20 miljoni eiro.

- Novaturas apgrozījums oktobrī bija tikai par 12% mazāks nekā pirms pandēmijas.
- Foto: Verslo Žinios
Novaturas šogad pirmajos desmit mēnešos apgrozījis 94,4 miljonus eiro, kas ir par 193% vairāk nekā gadu iepriekš, bet par 42% mazāk nekā pirmspandēmijas periodā. Uzņēmums desmit mēnešos apkalpojis 151 000 klientu, kas ir pieaugums par 218% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, bet tas ir par 44% mazāk nekā 2019.gadā.
Pēc uzņēmuma vadītāja teiktā, oktobra rezultāti atšķiras no pārējiem mēnešiem apgrozījuma un klientu skaita ziņā. Arī oktobrī pirmspandēmijas rezultāti bija tuvu un apgrozījums bija tikai par 12% mazāks un klientu skaits tikai par 17% mazāks nekā 2019. gada oktobrī. Pēdējā ceturksnī arī bija vērojams spēcīgs priekšpārdošanas pieaugums, un tiek plānots arvien vairāk ziemas brīvdienu. Turklāt pieaugusi pircēju interese par vasaras piedāvājumiem, un oktobrī atkal tika sākti piedāvāt ceļojumi uz tālākām valstīm. Oktobrī uzņēmums palielināja ziemas brīvdienu galamērķu skaitu, lai apmierinātu klientu pieprasījumu.
Novaturas akcija šodien virzās uz sānveidīgi, bet akcijas cena kopš gada sākuma ir pieaugusi par 42% un šodien tirgojas pie 4.262 eiro.
Interesē šī tēma? Sāc sekot šiem atslēgas vārdiem un saņem paziņojumus, kad ir pieejams jauns saturs!
Saistītie raksti
Investīciju pasaulē bieži dzirdētais teiciens — “neliec visas olas vienā grozā” — trāpīgi raksturo vienu no ieguldīšanas pamatprincipiem: nepieciešamību diversificēt ieguldījumus. Tā nav tikai teorija — diversifikācija gadu gaitā ir pierādījusi sevi kā efektīvu rīcību praksē. Tā var palīdzēt pasargāt kapitālu finanšu tirgu svārstību laikā un vienlaikus piedāvā iespēju optimizēt peļņu ilgtermiņā. Viens no nesenākajiem piemēriem tam ir pēdējo mēnešu tirgus svārstības — kamēr ASV uzņēmumu akciju vērtība kritās, citos reģionos tika novērots kāpums.